o kazin garantinis tokius dalykus sutvarkytu?
Pagal idėją taip, bet turint omeny MTTC darbą ir 70% telefonų padaromų "negarantiniais dėl vartotojo kaltės", aš nerizikuočiau, bet čia tik aš. Aš asmeniškai bandyčiau dar žaisti su Nokia PC Suite ir gal net FW atnaujinimą daryčiau jeigu turėčiau kabelį.
Statistika nustebino
. Nesprendziu ar ji teisinga ar ne. Bet kaip taisykle negarantiniais dėl vartotojo kaltės maziausiai tampa ziemos sezono metu. Pagrindine rageliu gedimo priezastis atsiranda del smugiu, lenkimu, dregmes. Kai telefonai daugeliu atveju siuo metu laiku buna padeti rankineje ar vidineje striukes kiseneje gedimai apstoja. Tik prasideda linksmasis sezonas: papludymiai, gamta, alus, didziosios sventes taippat ne isimtis
vel daug nustebusiu klientu. ....uz ka man ateme garantija
. Garantuotai po siu svenciu isaugs 3 kartus kaip paprastai. O turint galvoje MTTC darba be jokios abejones ji lyderiaus pagal nepatenkintu klijentu skundu skaiciu. Per menesi praleisdama apie 12000 telefonu is kuriu daliai atimama garantija, dalis telefonu ateina be gedimu, daliai telefonu isties gedimo nepavyko nustatyti is pirmo karto. Skaiciai ispudingi. Paimk tik 5% netekusiu garantijos ir sutalpink 600 skundu i foruma, aisku kad pavienis meistras bus nesiojamas ant ranku lyginant su firma. "Nunesiau, tai tie p***rai ateme garantija, o va nunesiau ten tai beproblemu sutaise. Jis juk taiso o neatima garantiju (kad negali atimti, niekam neidomu)
Įrašyta: Sausis 03, 2009, 08:12
pas mane tikrai yra vietos...
Tavo atveju softas turi padeti. Jei paciam neiseis sutvarkyti, manau gali nesti i garantini. Nebutinai i MTTC, yra ir keletas kitu centru.