94
« Paskutinis įrašas sukūrė Vitas Įrašytas Gruodžio 16, 2017, 00:28 »
Nu intriguojanti tema su ta mobilia linija vyksta. Praejo 11 dienu po telefono atidavimo. Priduodant tvarkymui,zadejo per dvi-tris dienas paskambinti,pasakyti kokia situacija. Islaukiau 10 dienu,-jokiu ziniu. Jiems paskambinti,pasirodo nedave jokio numerio(mano apsileidimas,perdidelis pasitikejimas). Nuvaziuoja zmona paklausti kokia padetis,o ten dirba kita pardaveja ir nieko nezino,net pateikus telefono priemimo kvita. Kita diena nuvaziavus,telefonas jau kaip ir atsiranda,bet,vis dar nepasileidzia. Is manes reikalauja mano elektroninio pasto(suvesti i telefona),gaunam patvirtinimo koda(i kita,laikina telefona),vis vien kazkas ten neisijungia. Klausiu,- tai kame problema buvo,del ko jis aplamai sugedo,kas ten sugedo. Atsakymas,- tiesiog perrase telefono programa ir viskas susitvarke. Nesu specialistas,bet manau,jei jau telefono smegenys perprogramuotos,turetu jis but kaip naujas,kokie dar elektroniniai pastai gali buti reikalaujami(mano SIM tai neideta). Zodziu nuvyle tokia naujove kaip BV8000. Dabar laukia kruva gincu,kaip uz panasia kaina gauti kita,patikimesni daikta...