mobiles.lt forumas
Telefonų modeliai => HTC => Temą pradėjo: 3uprojektai Gegužės 22, 2011, 14:31
-
Sveiki, turiu HTC smart telefoną.
Gal kasnors turi ir galėtų pasakyti ar ir jiems tokios problemos kaip ir man:
Kartais kai telefono garsas išjungtas ir gaunu sms, sms pranešimo signalas skamba. Toliau žadintuvas kartais skamba be garso. Nesiunčia sms per favorite people jei numeris su +3706 dingsta + ir gaunu sms kad tokio numerio nėra ( http://www.youtube.com/watch?v=FLsjPagqxvY ) perskaičius sms nedingsta tas ženkliukas prie sms ( http://www.youtube.com/watch?v=dmclPoUX8bY ) ir radija tai veikia tai neveikia ( http://www.youtube.com/watch?v=dK2QbJbILPU ) taip pat neišsitrina sms jei labai daug jų yra. Buvau nunešęs taisyti, perrašė softą, o problemos pasiliko. Rašiau į htc.com, o jie draugiškai moko kaip ištrinti sms arba kaip padaryti factory reset. Nepadeda tas factory reset... :(
Ką daryt :-X
-
Buvau nunešęs taisyti, perrašė softą, o problemos pasiliko. Rašiau į htc.com, o jie draugiškai moko kaip ištrinti sms arba kaip padaryti factory reset. Nepadeda tas factory reset... :(
Ką daryt :-X
Kad softa perrase- dar nieko nereiskia, nezinant tiksliai kas ir kaip... Galbut paeme ir perrase ta pacia softo versija, kuri turi bug'u, ar panasiai. Settings, About phone- surasyk kas ten rasoma.
-
http://htcsmartbug.blogspot.com/
softo versija naujausia, jau po dviejų taisymų niekas nepataisyta, šiandien išsiųstas trečiam taisymui :(
-
šiandien išsiųstas trečiam taisymui :(
Kur taisyta buvo ir kur issiustas?
-
į MTTC o iš ten į rygą
Įrašyta: Birželis 08, 2011, 19:11
Tiksliau 1 siuntimu tik į MTTC Kaune, Antru siuntimu MTTC o iš ten į Rygą, o šiandien išsiųstas į MTTC o ką jau jie darys nežinau. 3 Kartą dėl to paties :-X
-
Na tai reikejo iskart parasyt kad telefonas garantinis :) Tai vienintelis HTC modelis su Brew OS, kuri kaip atrodo visiskai nepasiteisino.
-
Kad os bloga tai ne mano kaltė :-\ ką dabar daryt :(
-
Cia labai sunkiai sprendziami dalykai, perkant turbut zinojai kad tai vienas pigiausiu (gal but pigiausias) HTC modelis su Brew OS. Visi telefonai turi bug'u o ypac naujienos, taciau kad ir kaip bebutu, linkiu kad tau ji pakeistu kitu, t.y. pasiteisinusiu modeliu.
-
Pirkdamas tikrai nežinojau, kad tai pigiausias ir dar su kažkokia brew os. Pirkau todėl, kad pasakiau ko noriu ir man pasiūlė, ir buvau girdėjas daug gerų atsiliepimų apie HTC todėl atrodė, kad šis modelis negali būti blogas... :-X
-
Pirkdamas tikrai nežinojau, kad tai pigiausias ir dar su kažkokia brew os. Pirkau todėl, kad pasakiau ko noriu ir man pasiūlė, ir buvau girdėjas daug gerų atsiliepimų apie HTC todėl atrodė, kad šis modelis negali būti blogas... :-X
Hmmm.... idomu butu isgirst ko norejai... nenuostabu jei pas mus klientui nezinant ko nori- gali ikisinet tai kas`neina.
-
reikejo liečiamu ekranu, radija, mp3, korteles... :-[
-
Na nezinau... Manau kad ir pacio kaltes nemazai. Siaip zmones pries imdami telefona bent kiek pasidomi jais. O kad su tokiais reikalavimais isiule smarta- cia jau nelabai grazu...
-
Tai tik dėl to, kad nežinojau ką perku. O pardavėjai neturi žiūrėti, ką parduoda? ::)
-
Beveik kiekvienas pardavejas atsiradus galimybei bando prastumti neinama preke...
-
Bet ar pardavėjui naudinga kelis kartus prekę taisyti savo lėšomis?
-
Bet ar pardavėjui naudinga kelis kartus prekę taisyti savo lėšomis?
Nuo kada pardavėjas (šiuo atveju Omnitel) tvarko garantinius telefonus už savo lėšas??? Nebūna taip ;)
-
O del prastumimo tai zinant, kad uz kai kurios telefonus darbuotojams suteikiamos premijos (tuos telefonus kurie "neina"). Tai prastumt galima ir labiausiai jums netinkancia preke. Pvz mobili linija uz tai duoda 20-100lt maximos kupona
-
Bet ar pardavėjui naudinga kelis kartus prekę taisyti savo lėšomis?
Nuo kada pardavėjas (šiuo atveju Omnitel) tvarko garantinius telefonus už savo lėšas??? Nebūna taip ;)
Aš galvojau, kad siuntimą taisymui apmoka jie
-
Bet ar pardavėjui naudinga kelis kartus prekę taisyti savo lėšomis?
Nuo kada pardavėjas (šiuo atveju Omnitel) tvarko garantinius telefonus už savo lėšas??? Nebūna taip ;)
Aš galvojau, kad siuntimą taisymui apmoka jie
Tai blogai galvojai, nes garantinį aptarnavimą įrangai atlieka gamintojas arba jo įgaliotas techninio aptarnavimo centras, o ne pardavėjas. Gamintojas gamina ir atsako už gedimus garantiniu laikotarpiu, o pardavėjas prekiauja.
-
Supratau, vis tiek nieko beveik neprarandu, gal šį kartą pataisys, išsiuntinėjau visur kur tik galėjau informacija apie gedimus :) nors į htc.com rašau tai jau nuo vasario...
-
Supratau, vis tiek nieko beveik neprarandu, gal šį kartą pataisys, išsiuntinėjau visur kur tik galėjau informacija apie gedimus :) nors į htc.com rašau tai jau nuo vasario...
Prarandi. Nusiperki daiktą ir negali juo naudotis. Juk mokėjai pinigus ne tam, kad jis voliotųsi garantiniuose. Todėl ir yra įstatymas (politika), kad per protingą laikotarpį arba iškart pastebėjęs, jog prekė tau netinka, nepatinka, turi trūkumų, defektų, tu turi visišką teisę grąžinti ją pardavėjui ir išsirinkti kitą tokios pat vertės prekę arba reikalauti grąžinti pinigus. Kažkur skaičiau, kad jei daiktas tris kartus pateko į garantinį arba praleido jame tam tikrą laiką, tau turi būti keičiamas nauju daiktu. Bet čia greičiausiai ne visi gamintojai ir ne visi techninio aptarnavimo centrai laikosi šios taisyklės.
-
įdomu kaip su telefono verte, kai pirkau buvo 600lt, o dabar jau 300lt tai kuri vertė skaitytųsi keičiant? Beje, telefonas pirktas su sutartimi už 1lt.
O sakau, kad nieko neprarandu beveik, nes mano senasis telefonas geresnis už šitą htc.
-
Jei telefonas pirktas su sutartimi už 1 Lt, tada labai abejoju ar kažko pasieksi. Čia viskas priklauso nuo operatoriaus malonės. Jei moki įtikinamai kalbėti, tai eik ir tarkis. Bet nepamiršk, kad pasirašei sutartį, kur smulkiomis raidėmis įmantriai parašyta: JEI GALI SKAMBINTI - TELEFONAS GERAS IR PRETENZIJŲ NEGALI BŪTI. Operatorius viską permeta ant garantinio aptarnavimo centro pečių, o jie gali remontuoti tol, kol nepasibaigs garantinis laikotarpis. Skųskis HTC atstovams, rašyk oficialius raštus, tarkis su garantinio aptarnavimo centru ir tik tokiu keliu pasieksi, kad tau tą aparatą pakeistų kitu.
-
Sutartyje nemačiau kažko panašaus į tai, kad jei telefonas skambina jis geras.
HTC rašau, jie tik konsultuoja jei nemoki o ne spendžia tokias problemas.
Garantiniame yra parašyta, kad gamintojas garantuoja, kad pirkimo metu gaminys neturi jokių medžiaginių ar gamybinių defektų. Perkant programinės įrangos defektai tikrai buvo.
O telefonas tai tik vaizdžiai už 1lt, kas mėnesį mokamas telefono ar kažkokių paslaugų už telefoną mokestis...
-
Sutartyje nemačiau kažko panašaus į tai, kad jei telefonas skambina jis geras.
Parašyta, tik įmantriai.
HTC rašau, jie tik konsultuoja jei nemoki o ne spendžia tokias problemas.
Reiškia ne ten rašai.
Garantiniame yra parašyta, kad gamintojas garantuoja, kad pirkimo metu gaminys neturi jokių medžiaginių ar gamybinių defektų. Perkant programinės įrangos defektai tikrai buvo.
Tu to negali įrodyti, o jie tik įsipareigojo tau jį taisyti iki pažaliavimo (jei nepataisomas - laikyti ant lentynos), bet ne pataisyti.
O telefonas tai tik vaizdžiai už 1lt, kas mėnesį mokamas telefono ar kažkokių paslaugų už telefoną mokestis...
Tai nieko nekeičia. Imdamas telefoną už litą tu pasirašai sutartį su velniu parduoti jam savo sielą, taigi pralaimi bet kokiu atveju.
-
Garantiniame yra parašyta, kad gamintojas garantuoja, kad pirkimo metu gaminys neturi jokių medžiaginių ar gamybinių defektų. Perkant programinės įrangos defektai tikrai buvo.
Tu to negali įrodyti, o jie tik įsipareigojo tau jį taisyti iki pažaliavimo (jei nepataisomas - laikyti ant lentynos), bet ne pataisyti.
Šitai manau galiu įrodyti, tai programinės įrangos kaltė, o programinės įrangos aš nekeičiau
-
Garantiniame yra parašyta, kad gamintojas garantuoja, kad pirkimo metu gaminys neturi jokių medžiaginių ar gamybinių defektų. Perkant programinės įrangos defektai tikrai buvo.
Tu to negali įrodyti, o jie tik įsipareigojo tau jį taisyti iki pažaliavimo (jei nepataisomas - laikyti ant lentynos), bet ne pataisyti.
Šitai manau galiu įrodyti, tai programinės įrangos kaltė, o programinės įrangos aš nekeičiau
Bet keitė techninio aptarnavimo centras. Šiuo atveju tu gali įrodyti tik tiek, kad jie privalo remontuoti aparatą garantinio aptarnavimo sąlygomis. Ir daugiau nieko. O jie tai ir daro. Kokios tada problemos? Teisiškai jokių.
Kitas dalykas, kaip įtikinamai tu gali kalbėti derybose ir ginti savo teises į kokybišką produkciją. Turėdami vieną nepatenkintą klientą iš milijono jie nieko nepraranda, todėl ir nesileis į kalbas. Nebent tu sugebėtum įrodyti, kad tavo nepasitenkinimas gali peraugti į nuostolius jiems.
-
O pasibaigus garantiniam, ar privalo taisyti gedimus, kurie buvo taisomi, bet nepataisyti per garantinį laikotarpį?
-
Jei grąžins tau ir tu priimsi, tada dar kartą nebepriims garantinėmis sąlygomis. O jei nepriimsi, tai bus laikoma, kad neatsiimi suremontuoto daikto ir jis per tam tikrą laiką bus utilizuotas (sunaikintas). Matai, kaip čia viskas gudriai... :D Aš tavo vietoje, jei jau tokios problemos, siųsčiau tiesiai gamintojui su prierašu "WTF?". Taip turėtų daryti ir pardavėjas, bet pas juos ten jau kitos sutartys su tiekėjais/gamintojais. ;)
-
Šiandien atgavau tel, niekas nepataisyta tik imei pakeistas, nuostabu tiesiok
-
Šiandien atgavau tel, niekas nepataisyta tik imei pakeistas, nuostabu tiesiok
Tai gal ne IMEI pakeistas, o aparatas naujas (kitas)? O ant lipdukų korpuso tas pats IMEI ar naujas? Pats aparatas naują ar seną rodo? ???
-
Telefonas rodo naują IMEI o telefonas nepakeistas, nes apibraižytas :)
-
Plokste pakeista ... nes ju kad ir Latvijoje - neremontuoja praktiskai o tik keicia plokste. Bet tai yra BUG o ne gedimas, todel viskas liko, kad ir nauja ispakavus butu tas pats. Na galu gale del tokiu smulkmenu nera daug verkianciu tai gamykla ir nesijaudina. Daug aparatu turi savu minusu kuriuos laikui begant gamintojas istaiso arba ne.
-
Nunešiau į omnitelį, kad pakeistų telefoną, atrodo viskas gerai išsiuntė į MTTC kažkokiam keitimo aktui. Pasidomėjau, pasirodo MTTC jį vėl taiso. Jei jau bus pataisytas, taip išeina telefonus taiso tik tada, kada pirkėjai juos nori keisti...
-
Turėjau ir aš HTC Smart. Tos pačios ir man buvo problemos. Čia vienintelis telefonas, su tokia OS, kuri nepasiteisino, tad nėra ko labai norėt. Čia jau OS bėdos, nemanau, kad tau jas kas pataisys. :)
-
Manau jei jau aš pirkau telefoną kuriame yra funkcijos man reikalingos, manau turėtų tos funkcijos ir veikti tinkamai. Pvz nusiperki automobilį (naują), kuriame turėtų būti vairo stiprintuvas ir stabdžiai. Bet jų nėra. Važiuosi, nes variklis geras, bet pasekmės gali būti blogos. Tas pats ir su šiuo tel. Vairo stiprintuvas = sms siuntimas per "favorite people" kuris nepilnai veikia. Man gal sunku siųsti sms paprastu būdu, kai galima lengvu (kaip ir vairuoti automobili su vairo stiprintuvu daug lengviau). O stabdžiai = žadintuvas, pramiegi darbą = avarija (nes nėra stabdžių). Mašina ir telefonas veikia iš pirmo žvilgsnio gerai, bet ar jie kokybiški ir tinkami naudot...
Laukiu kitos savaitės, kada atgausiu telefoną. Visų dokumentų kopijas turiu, manau reiks kreiptis į vvtat :(
-
Šituos bug'us, manau, ištaisytų koks nors programinės įrangos atnaujinimas, bet Brew OS atnaujinimų nebeleidžia.
-
Prieš pirma rom atnaujinimą buvau apie tai pranešęs htc.com :/
-
Telefonas jau po 4 taisymų, išsiųstas penktam. 4 taisymu manau net nepriliestas buvo. Atgavau su savo asmeniniais duomenimis, reiškia softas neperrašytas. Maža to MTTC pamelavo, kad telefonas pataisytas ar pakeistas kitu.
http://htcsmartbug.blogspot.com/2011/07/mttc-pamelavo.html
-
Kaip matau geriau telefono nenest i mmc tvarkyt :)
-
Kaip matau geriau telefono nenest i mmc tvarkyt :)
MTTC darbo ypatumai mažai kuo skiriasi nuo bet kurio didmenininko, tačiau jei neturi patikimų remonto dirbtuvių, kur pačiam ne kartą kokybiškai padėjo, arba kad kas parekomenduotų kažką išmanantis kaip sąžiningus ir darbščius meistrus, tada jau geriau nešti į MTTC, negu užsirauti ant belenkokio nesąžiningo ar neišmanėlio meistro. Jei turi galimybę, siūlau kreiptis į mūsų Forumo meistrus (http://www.mobiles.lt/forum/index.php/topic,13927.msg95788.html#msg95788).