Konkurencijos taryba nusprendė, kad televizijos kanalais transliuota bendrovės "Omnitel" reklama, kurioje teigiama: "Omnitel Extra" plano "Praktiškas" vartotojams kiekviena iš kito tinklo įeinančio pokalbio minutė atneš po 20 centų" ir "Omnitel Extra" plano "Praktiškas" vartotojams kiekviena iš kito tinklo įeinančio pokalbio minutė atneš po 20 centų" su kartu nurodoma išlyga "Premija galioja priimtiems skambučiams iš kitų Lietuvos mobiliųjų tinklų", yra klaidinanti.
"Omnitel" įpareigota nutraukti nurodytos klaidinančios reklamos naudojimą, jeigu šie veiksmai dar tęsiami. Už pažeidimą bendrovei skirta 45 000 Lt piniginė bauda.
Anot Konkurencijos tarybos, vidutinis reklamos vartotojas, vertindamas reklamos teiginį, kad "Omnitel Extra" plano "Praktiškas" vartotojams kiekviena iš kito tinklo įeinančio pokalbio minutė atneš po 20 centų", pagrįstai galėjo tikėtis, kad naudodamasis šia paslauga už kiekvieną iš kito tinklo, tarp jų ir fiksuoto ryšio ar užsienio tinklų priimto skambučio minutę gaus 20 centų premiją. Tačiau, kaip nustatyta tyrimo metu, 20 centų premija nebuvo generuojama tais atvejais, kai skambučiai priimami iš fiksuoto ryšio bei užsienio operatorių tinklų, t.y. premija skaičiuojama tik priimant skambučius iš kitų Lietuvos mobiliojo ryšio tinklų.
Po tam tikro laiko reklama televizijoje buvo pakeista ir vaizdo klipo pabaigoje papildomai buvo parodomas užrašas, kuriame teigiama, kad "Premija galioja priimtiems skambučiams iš kitų Lietuvos mobiliųjų tinklų". Tačiau pažymėtina, kad patikslinantis teiginys reklamoje buvo pateiktas tokiu būdu, jog vartotojas tiesiog galėjo ir nepastebėti nurodytos išlygos, teigia taryba.
Nors "Omnitel" siekė įrodyti, jog dėl klaidinančios reklamos atsakinga reklamos gamintoja - bendrovė "AD Couture", tačiau Konkurencijos tarybai nepateikė reikiamų įrodymų, kad reklamos gamintoja "AD Couture", nepaisydama reklamos davėjo valios, savo iniciatyva paskleidė tokio turinio reklamą, kuri pažeidžia Reklamos įstatymo nuostatas.
"Broli"