Na nusprendžiau, kad gal duosiu patarimų kaip kovot su pardavėjais, kurie duoda 1 metų garantija, ar nenori atvykt taisyt, o reikalauja atvežt prekę ir t.t. Tiesiog nukopijuosiu vieną susirašinėjimą iš savo patirties ir viską suprasit, ko galima reikalaut, kokios teisės panašioj situacijoj ir t.t.
:
Beje skaitykit is apacios nes ten pradzia (taip is emailo nukopijavau), įmonių pavadinimus ir kita info, kuri mano manymu nesvarbi nutrinu:
Sveiki, dar karta,
Prie jusu turimu aparatu musu inzinierius atvyks ryt(20d.) arba poryt (21d.) iki pietu.
Pagarbiai,
Monika
Sveiki,
Manau Jus turite zinoti istatymus ir tvarkas geriau uz mus, jei Jums kyla klausimu ar neaiskumu skambinkite i Ne maisto produktu inspekcija (vartotojų teises), ju telefonas 8-5-2121353... beje dar niuansas jei svoris virš 10 kg (o bet kuris aparatas sveriai žymiai daugiau), tai privalote atvykti nemokamai, ir mums vezti, ar pristatinėti nereikia. Manau pasiskambinkite ir issiaiskinkite. Dėl 2 metu garantijos tai pasiskaitykit civilini kodeksa (kuris skelbia, kad nepriklausomai nuo pardavejo suteiktos garantijos, ipareigoja 2 metu garantijai, jei pardavejas suteike tik 1 metu garantija, o defektas atsirado tarp 1 ir 2 metu, tai keiciasi tik defekto atsiradimo irodinejimo tvarka), arba ta informacija irgi suteiks tuo paciu telefonu (va nuoroda kuria radau pirma http://www.ecc.lt/zinokteises/?LT=pirkimas-europos-sajungoje) .
Atsiprasau, bet kaip parduot multifunkciniu aparatus kuriu kaina virs XXXXX tai labai graziai, kalbeta, tai bent zinok savo pareigas ir jas vykdykite. Aciu.
P.S. Na matau , kad Jusu firma pradeda kelti ¥cirkus´, atrodo, turetumet elementariai vykdyti savo isipareigojimus, taciau kruvos problemu. Primenu, o gal net pasakau, nes manau to irgi nezinote, kad (taigi turime mes teise, grazint jums tuos aparatus ir jus turite grazinti pinigus, aisku to nesinori daryt, bet jei reikalai klostysis taip ir toliau, tai as nematau kitos iseities):
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis. Jos taikomos visiems pardavėjams, taip pat ir fiziniams asmenims, įsigijusiems verslo liudijimus ir prekiaujantiems turgavietėse. Šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo pardavėjui ir keitimo sąlygos, kai prekė yra nekokybiška arba kitais atvejais.
Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
– pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
– atitinkamai sumažinti prekės kainą;
– per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
– atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
– vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Beje serijiniai numeriai tokie:
Magicolor 2590MF – XXXXXXXX
Bizhub c353 – XXXXXXXXX
Remigijus
Labas rytas,
Jūs teigiate, kad Europos Sąjungoje elektros prietaisams galioja 2 metų garantija. Prašome pateikti nuorodą, kuri pagrįstų jūsų teiginį.
Klientai, kurie turi dar garantinį aparatą, vis turi sumokėti už inžinieriaus atvykimą arba jie gali atvežti biuro techniką į Kauno filialą adresu: XXXXXXXXXXX
Ar aparatas dar garantinis, galime patikrinti pagal aparato serijinį nr. mūsų duomenų bazėje arba klientas turi pateikti pirkimo dokumentą.
Pagarbiai,
Monika
Sveiki, na dabar kaip ir aisku, tik gaila kad tiesiog pazadejo atvaziuot ir daugiau niekas nieko nesiteike paaiskint. Taip pat nors ir klausiau negavau informacijos apie mano minetiems aparatams suteikiama garantija, nes nebezinau ar garantiniai jie ar ne. Nes jei garantinis tai ir defektavimas ir atvykimas ir remontas (jei tai ne musu kalte) gi nemokamas.
Beje visoje Europos Sajungoje elektros prietaisams galioja 2 metu garantija, tai sitie abu aparatai yra dar garantiniai (kadangi pirkti pries 1,5 metu), taigi kiek suprantu jau mums nebereikia apmoketi isankstines saskaitos ir noreciau suzinoti, kada zadate atvykti remontuoti aparatus ? Dekui.
Remigijus
Laba diena,
Pries inzinieriui atvaziuojant klientas turi sumoketi is anksto uz atvykima ir defektavima. Sask.isankstiniam apmokejimui prisegta prie laisko. Pavedimo kopija galite atsiusti faksu XXXXXXX arba el. pastu *taisykles* Sumokejus, organizuosime kuo grietiesni atvykima pas Jusu.
Jei kilo kokiu klausimu kriepkites zemiau nurodytu tel. nr.
Pagarbiai,
Monika
Laba diena,
Prieš pora savaiciu skambinau pas Jus į JUSU IMONE Kauno filiala ir su meistrais tariausi, kad atvaziuotu paziuret dveju aparatu: bizhub c353 (kai spausdina tai istrizai per lapa eina tokios ryskesnes-neryskesnes bangos tekste), bei magicolor 2590MF (netraukia popieriaus is soninio padavimo, o jei itrauykia tai stringa, padavimas veikia tik is apacios) ir jie zadejo atvaziuoti ta savaite, taciau praejo jau dvi savaites bet ju vis dar nera. Gal galite informuoti kada galime sulaukti ? Taip pat dar klausimelis kokia garantija taikoma siems aparatams, kadangi pirkti jie is ESF projekto ir pirkimo dokumentai Vilniuje, MUSU BUSTINEJE, tai nezinau kiek jiems garantija ? Dekui, lauksiu informacijos bei meistru
Remigijus