o dieve radau video.tas dar nieko,bet radau kita "pamokos metu" nu ir slykstu,o jazau...isvis... ojazau
http://silveris.net/video.htmlisvis kuo cia tiket?
Akmenės rajono mokyklos abiturientė kreipėsi į policiją dėl to, kad bendramoksliai ją tapatina su heroja oralinio sekso scenų, kuriose ji tvirtina nedalyvavusi. Pornografinio turinio vaizdo įrašai buvo platinami mobiliaisiais telefonais tarp mokyklos moksleivių.
Mokiniai platino lytinio akto vaizdus
Vienoje iš Akmenės rajono mokyklų vyresniųjų klasių moksleiviai susidomėjo nuo spalio 9 dienos mobiliaisiais telefonais siuntinėjamu pornografinio turinio vaizdo įrašu — keliolikos sekundžių trukmės oralinio sekso scena. Joje jaunimas įžiūrėjo savo bendramokslę. Ši mergina iš pradžių pajuto klasės draugų neįprastus žvilgsnius, nugirsdavo vulgarių užuominų, replikų, o vėliau sužinojo, kad esą esanti nufilmuota sekso scenose.
Panašių kalbų ėmė išgirsti ir užgauliojamos abiturientės bičiulis. Jiedu artimai draugauja maždaug metus, todėl bendramoksliai neabejoja, kad tas vaikinas užfiksuotuose sekso scenose yra partneris, nors jo veido nematyti nufilmuota.
Abiturientų pora apsisprendė kreiptis į mokyklos direktorę. Jos teigimu ¥Šiaulių kraštui´, abu atėjo labai įsižeidę, labai susirūpinę ir pirmiausia klausė, ką reikia daryti.
Mokyklos vadovė nurodė klasių auklėtojams, socialinei darbuotojai, psichologei ieškoti kaltininkų, tačiau niekas neprisipažino platinęs pornografinius vaizdus. Tada abiturientė parašė pareiškimą policijai.
Abiturientė tvirtina sekso scenose nedalyvavusi
Į Akmenės rajono policijos komisariatą moksleivė nuvyko, lydima socialinės pedagogės. Mergina apie platinamą sekso sceną pasakojo ašarodama ir sakė, kad ji atrodanti panaši į nufilmuotą merginą. Mergina neigia, kad nusfilmuota ji.
Mokykloje įžeista abiturientė savo laikysena neatrodo susitapatinanti su filmuke matoma sekso partnere. ¥Jei aš būčiau taip dariusi, man būtų gėda´, — pasakė moksleivė, kreipusis pagalbos į mokyklos direktorę. Moksleivė patikslino, kad jai būtų buvę gėda pačiai eiti kalbėtis pas direktorę.
Moksleivė, lanko pamokas, atrodo nei pasimetusi, nei suglumusi, todėl neprireikia socialinio pedagogo ar psichologo pagalbos. Bendraklasiai jai skaudžios temos neliečia, lyg nuo to atsiribojo, nusišalino.
Policija nustatė keturis įtariamuosius
Akmenės rajono Policijos komisariato pareigūnai surinko kelis telefonus, kuriuose yra pornografinio turinio vaizdo įrašai ir pradėjo ikiteisminį tyrimą pagal Baudžiamojo kodekso 309 straipsnio 1 dalį — pornografinio turinio produkcijos gaminimas, platinimas, viešas demonstravimas. Už tai numatyta bausmė — viešieji darbai arba bauda, arba laisvės atėmimas iki vienerių metų.
Policininkai apklausė keturis įtariamus moksleivius — du pilnamečius ir du šešiolikmečius. Jie tvirtino, kad oralinio akto vaizdo įrašus parsisiuntė iš interneto.
Pasak Akmenės rajono Policijos komisariato laikinai viršininko pareigas atliekančio Renato Kenstavičiaus, nėra atmesta galimybė, kad vaizdo klipe yra Akmenės rajono moksleivė, o nufilnuota medžiaga pavogta, aptikus ją merginos arba jos draugo telefono atmintyje.
Policija dabar nustatinėja vaizdų siuntimo seką iš vienų telefonų į kitus. Jei tai buvo daroma, naudojantis ¥Bluetooth´ arba ´IrDa´ ryšiu, tada bus sudėtinga nustatyti platintojų tinklą. Jis gali greitai išaiškėti, jei įrašai buvo perkelti į telefonus, pasinaudojus mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis — viskas užfiksuota pokalbių ir žinučių siuntimo išklotinėse.
Neatmetama versija, kad oralinio sekso sceną galėjo nufilmuoti ir merginos draugas. Jeigu būtų filmavęs trečiasis asmuo, mergina būtų mačiusi. Todėl jos draugas, galėjęs filmuoti mobiliuoju telefonu, yra tarp įtariamųjų.
Įrašą mačiusiems ir gerai pažįstantiems abiturientę žmonėms atrodo, kad abiturientė tiesiog panaši į filmuko veikėją.
Policija neatmeta galimybės, kad gali būti ir montažas. Tai nustatys įrašo ekspertizę atlikę specialistai.
Mokyklos direktorė įvykį vadina skandalu, kadangi moksleiviai atpažino bendramokslę, o pornografinių vaizdų platinimą laiko ne naujiena. ¥Jeigu dabar teisingumas reikiamai neįvertins faktų, moksleiviai gali manyti, kad gyvenime taip ir gali būti — žiūrėti, platinti nepadorius vaizdus. Dabar laikas parodyti ribą, įjungti stabdį´.