sveikas, netiesa
Istatymiskai tau ir pirma karta sugedus, jei tu jo nesutinki taisyt, tai pardavejas pasirinktinai tau privalo arba grazinti pinigus arba pakeisti i nauja. O jei tylesi tai ir desimta karta tau niekas nieko nesiulys
na gal MTTC meistras bus geroj nuotaikoj ir pakeis plokste kita
Na viskas jei tiksliai skamba taip:
4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų,
pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Na jei daugiau tai skaityk cia:
http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038 arba cia
http://www.inspekcija.lt/Gali visada paskambinti valstybinei nemaisto produktu inspekcijai numeriu 8-800-55551 ir pasiteirauti savo teises, ypac tai veiksminga kaip skambini prie pardavejo