Na viskas normalu, neturi pas save koloneliu uzsako is Nokija sandeliu , gauna ir pakeicia. Manau tikrai ne viskas nuo MTTC priklauso, pirma reikia ziuret kas yra pas juos sandelyj, po to Nokijos garantiniuos sandeliuos, po to del tavo vienu koloneliu iskart nepuls siusti, gal daro siuntimus kas antra savaite ar pan. Beda ta kad dauguma klientu nesuka per daug galvos ir nesupranta kaip viskas vyksta ir neturi mandagumo ir eina akiu draskyt, bet jei pasuktu smegenine, tai suprastu kad na ne viskas nuo to mttc priklauso, o nuo to blondines visiskai niekas nepriklauso, nes ji tik kokia administratore, kuri priima ir grazina garantinius ir ji ne neuzsakineja tu koloneliu is sandeliu, jie teisus ir istatymiskai, nes yra parasyta per protinga termina pataisyt, ir klausk ko nori, menesis ar du yra tikrai protingas terminas. Gal tokiems klientams atrodo kad jie pasaulio bambos ir cia va visi pries juos nusistate, specialiai ju vienu koloneliu nekeicia... o is tikruju klientai visi aptarnaujami vienodai ir stengiamasi del klientu, bent jau tokiuose centruose, ir manau kaip tik leidzia technines salygos, tai iskart viskas keiciama bei taisoma.
Kad nesusidarytumet nuomones kad gal dirbu MTTC tai tikrai ne, as net siunciu klientu garantinius i ta MTTC (nors neprivalau ta daryt), tai lyg ir pats tureciau buti pries juos nusiteikes nes turiu laukt, ateina pikti zmones, nors as jiems gero darau, bet jie man priekaistus islieja , ir zinau kiek viskas uztrunka, ir prisiziuriu kvailu ir buku zmoniu sociai
na is tikruju gal ir tiesa pasakei, bet apie tas "pasaulio bambas" as ,asmeniskai, nesutinku. pacia pirma diena kai ja gauvau, po 2-3 pajungimu prie telefono jau negrojo , ir atrodo visai nauja buvo:) na, gerai, pasitaiko ir fufliaku :)bet jau ir prasidejo ir antras menuo , o as josios net normaliai nesu patures na viendzo , nepykit , bet manau kad klientus reikia geriau informuot , kas buvo per problema ir , svarbiausia ,kada ji bus pasalinta , o ne palikt zmones laukti ir manyti kad juos pamirso
na bet usprask jie nei pardaineja nei gamina tas kolones, tiesigo jiems paskirtas to operaotiruas tefonu garnaitnis aptvarnavimas..
na tai ir tegul naudojasi, cia viskas OK, tik kad zmogus labai pyksta kad negali palaukt keliu dienu... gi garantinis keist ar taisyt tai neatsisake
Įrašyta: 2009-06-03, 08:24:29
Juk ir mobilios linijos taisyklos tvarko garantinius Nokia ir Samsung. Kokį SE tai tik į MTTC tektų nešt. Na seniau jei gerai pamenu su tele2 kažkokios bėdos buvo. Bet dabar lyg ir visų operatorių garantinius telefonus (Nokia , samsung) mobili taisykla gali tvarkyt, ne tik MTTC. Plius MB viskas daug greičiau vyksta.
pirma karta girdziu... na bent jau omnitelio tai niekas nenesa, ir net pats omnitelis apie tai nieko niekam nepraneses, tai kazkaip abejoju ar galima, gal taisyt jie ir turi sertifikata, nesiginciju, bet omnitelis su jais nesudares sutarties, tai kaip ir su buitine technika, garantinius talieka daug firmu, bet nest gali tik i kai kurias, nurodytas pardavejo...
Įrašyta: 2009-06-03, 08:27:45
Na viskas normalu, neturi pas save koloneliu uzsako is Nokija sandeliu , gauna ir pakeicia. Manau tikrai ne viskas nuo MTTC priklauso, pirma reikia ziuret kas yra pas juos sandelyj, po to Nokijos garantiniuos sandeliuos, po to del tavo vienu koloneliu iskart nepuls siusti, gal daro siuntimus kas antra savaite ar pan. Beda ta kad dauguma klientu nesuka per daug galvos ir nesupranta kaip viskas vyksta ir neturi mandagumo ir eina akiu draskyt, bet jei pasuktu smegenine, tai suprastu kad na ne viskas nuo to mttc priklauso, o nuo to blondines visiskai niekas nepriklauso, nes ji tik kokia administratore, kuri priima ir grazina garantinius ir ji ne neuzsakineja tu koloneliu is sandeliu, jie teisus ir istatymiskai, nes yra parasyta per protinga termina pataisyt, ir klausk ko nori, menesis ar du yra tikrai protingas terminas. Gal tokiems klientams atrodo kad jie pasaulio bambos ir cia va visi pries juos nusistate, specialiai ju vienu koloneliu nekeicia... o is tikruju klientai visi aptarnaujami vienodai ir stengiamasi del klientu, bent jau tokiuose centruose, ir manau kaip tik leidzia technines salygos, tai iskart viskas keiciama bei taisoma.
Kad nesusidarytumet nuomones kad gal dirbu MTTC tai tikrai ne, as net siunciu klientu garantinius i ta MTTC (nors neprivalau ta daryt), tai lyg ir pats tureciau buti pries juos nusiteikes nes turiu laukt, ateina pikti zmones, nors as jiems gero darau, bet jie man priekaistus islieja , ir zinau kiek viskas uztrunka, ir prisiziuriu kvailu ir buku zmoniu sociai
na is tikruju gal ir tiesa pasakei, bet apie tas "pasaulio bambas" as ,asmeniskai, nesutinku. pacia pirma diena kai ja gauvau, po 2-3 pajungimu prie telefono jau negrojo , ir atrodo visai nauja buvo:) na, gerai, pasitaiko ir fufliaku :)bet jau ir prasidejo ir antras menuo , o as josios net normaliai nesu patures na viendzo , nepykit , bet manau kad klientus reikia geriau informuot , kas buvo per problema ir , svarbiausia ,kada ji bus pasalinta , o ne palikt zmones laukti ir manyti kad juos pamirso
Na del to kad negrojo vel kaltas gamintojas, tai cia MTTC visai ne prie ko. turi gi lapeli, jame yra kodas, ieini i MTTC puslapi, suvedi ta koda ir viskas parasyta, kokioj stadijoj tas remontas ir pan, kai pataiso buna parasyta ir kas keista ir pan. O del laiko kada bus pasalinta, taigi sakau ne viskas manau nuo ju priklauso, jie tau pasake preliminaru laika, bet daznai buna visokiu trikdziu ir pan. Pats taisau telefonus ir na daznai ne nuo taves (o kartais ir nuo taves) piklausanciu priezasciu remontas uzsitesia ir 1 ir 2 savaites... Suprantu zmoniu piktumus, aisku tu mokejai pinigus ir daikto neturi, bet sakau tada bent issiaiskinti konkreciai kas del to kaltas ir jam priekaistus reikst, bet tie zmones kaltininkai gali but visai ne Lietuvoj