Gink savo teises! Turėk stiprius argumentus!
Omnitel informavo visus savo abonentus, kad jiems automatiškai bus paskirtas naujas mokėjimo planas "Asmeninis". Plano esmė - abonentas privalės mokėti fiksuotą mokestį, kuris nustatomas atsižvelgiant į tai, kiek vidutiniškai jis išleisdavo telefonui praėjusiais metais. Tai reiškia, kad šiais metais Omniteliui turėsi išleisti ne mažiau negu pernai, nepriklausomai nuo to, kiek kalbėsi.
Už šią sumą Omnitel teigia suteikiantys 50 proc. daugiau minučių ir SMS'ų lyginant su praėjusių metų abonento vidurkiu. Apie vienos minutės ir SMS kainą nieko nesakoma - ji irgi nustatyta individualiai.
Omnitel teigia, kad jeigu šis pasiūlymas tau nepriimtinas, gali pasirinkti bet kurį kitą Omnitel siūlomą naują mokėjimo planą su naujomis kainomis ir naujai įvestais sujungimo mokesčiais. Jokios galimybės atsisakyti pasiūlymo ir pasilikti senojo plano sąlygas nėra. Tuo tarpu Omnitel konsultantės primygtinai rekomenduoja imti asmeninį planą, esą jis daug geresnis nei nauji planai su brangesniais skambučiais.
Jei nenori pasmerkti savęs "Asmeninio" plano pinklėms arba rinktis naujų brangesnių planų, žinok, kad gali ramiai atsisveikinti su Omnitel ir eiti ieškoti kitų operatorių NEMOKĖDAMAS jokių netesybų.
Žinok savo teises ir nebijok jas apginti, net jei:
1. Omnitel pranešime nėra nurodyta abonento teisė nutraukti sutartį be netesybų, nors pagal teisės aktus jie tai privalėjo padaryti.
2. Omnitel įspėja savo klientus apie naujo plano automatišką įvedimą mažiausiai prieš 30 d., per kurias tu turi teisę nesutikti su vienašališkai pakeistomis sutarties sąlygomis ir laisvai ją nutraukti. Spėk nutraukti sutartį, kol naujasis planas neįsigaliojo!
3. Omnitel konsultantai, atsakydami į klientų klausimus, ne visiems kalba tą patį ir meluoja apie netesybas, nes įstatymai ir atsakingų institucijų atstovų pasisakymai sako ką kita.
Turėkit stiprius savo argumentus:
- Jei Omnitel teigia, kad nenorėdamas nei "Asmeninio" plano, nei kokio nors kito ir nusprendęs nutraukti sutartį turi mokėti netesybas (nes Omnitel neva nepakėlė minutės kainų), ŽINOK, kad sąlygų keitimas yra nebūtinai minutės kainos keitimas, bet ir mėnesinio mokesčio keitimas IR KAD, "Jei operatorius pakeičia Sutarties sąlygas, abonentas turi teisę nutraukti Sutartį anksčiau laiko be netesybų, jei naujosios Sutarties sąlygos jam nepriimtinos." (Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 p. (2005-12-23 LR Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įstatymas Nr. 1V-1160)
- Jei Omnitel sako, kad netesybų neturėsi mokėti, tačiau privalėsi sumokėti Omnitel patirtus nuostolius, pvz. mokestį už telefoną (taip jie rašo ir savo web puslapyje) ŽINOK, kad "nuostolius turėtum kompensuoti TIK TUO ATVEJU, jeigu jie atsirastų dėl tavo kaltės. (LR Civilinis Kodeksas 6.248 str., 6.256 str.).Tačiau šiuo atveju tavo kaltės nėra, nes nutrauki sutartį dėl operatoriaus veiksmų, kurie tau yra nepriimtini.
Procedūra nutraukiant sutartį:
- Pasiimk pasą ir nueik į Omnitel saloną
- parašyk ir įteik jiems prašymą raštu nutraukti sutartį, nurodyk, kad nutrauki dėl to, kad tu nesutinki su pakeistomis sąlygomis.
- Nesutik su jokiom netesybom ir nuostolių už telefoną padengimu (pagal aukščiau išvardintus teisės aktus)
O tada eik pas bet kurį kitą operatorių, tik atidžiai nagrinėk, ką jie tau pasiūlys. Kai lyginsi kainas, nepamiršk prie minutės kainos pridėti sujungimo mokestį, jei toks yra. Per padidintą stiklą paskaityk visas "pastabas" ir "papildomas sąlygas". Ir VISADA atsimink, kokias turi teises ir kad įstatymai ir valstybė yra sukurti tam, kad tave gintų!
Už pilietišką visuomenę! Už vartotojų teises!
Persiųsk šį laišką pažįstamiems, patekusiems į tokią pačią bėdą - pravers.
P.S.: Jei nori pasilikti seną numerį, tai prieš nutraukdamas sutartį eik pas kita operatorių ir parašyk perkėlimo prašymą. Daugiau gali ieškoti internete - nepriklausomuose bloguose, forumuose, komentaruose.
Šaltinis Skelbiu.lt Forumas...
http://www.skelbiu.lt/forum.php?topic_id=3499